Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Κυριόπουλος: «Μπορούμε να γίνουμε η ευχάριστη έκπληξη»

Την αισιοδοξία του ότι ο ΠΑΟ Καλυβίων μπορεί να γίνει η ευχάριστη έκπληξη του πρωταθλήματος και να διαψεύσει όσους πίστευαν πως δεν θα έχει καλή πορεία εξέφρασε ο Γιώργος Κυριόπουλος, με δηλώσεις του στο «epsanastisentra». Ο επιθετικός του ΠΑΟ Καλυβίων δήλωσε χαρούμενους για τα γκολ που πέτυχε, εξήρε το κλίμα στην ομάδα και τον τρόπο που τον βοήθησαν όλοι για να προσαρμοστεί άμεσα και ευχήθηκε να δικαιώσει τον Παναγιώτη Χριστοφιλέα που έκανε τα πάντα για να τον φέρει στην ομάδα.
«Τα παιδιά με έβαλαν άμεσα στο κλίμα και ένιωθα σαν να είμαι καιρό στον ΠΑΟ Καλυβίων, αν και ήμουν μόλις λίγες ημέρες εκεί. Σίγουρα αυτό με βοήθησε να προσαρμοστώ αμέσως και να μπορέσω από την πρώτη στιγμή να δώσω ό,τι έχω για την ομάδα», τόνισε ο Κυριόπουλος και συνέχισε: «Ήταν δύσκολη η πρεμιέρα, όπως και κάθε άλλη αρχή, αλλά πιστεύω ότι όλη η ομάδα ήταν καλή και όλοι οι παίκτες έδωσαν το 100%, κάτι που φάνηκε και από το τελικό αποτέλεσμα. Χάρηκα πολύ για τα δύο γκολ που πέτυχα και το πρώτο το αφιέρωσα στον προπονητή μου. Με είχε τρία χρόνια στον Παλληνιακό, με πίστεψε περισσότερο από τον καθένα και έκανε τα πάντα για να με φέρει στον ΠΑΟ Καλυβίων και ελπίζω από την πλευρά μου να τον δικαιώσω δίνοντας ως το τέλος τον καλύτερό μου εαυτό».
Για τη συνέχεια ο 21χρονος επιθετικός ανέφερε: «Από όσα είχα ακούσει από πριν την ομάδα δεν την είχαν σε μεγάλη εκτίμηση αρκετοί από τον χώρο, ωστόσο από αυτά που έχω ζήσει μέχρι τώρα θεωρώ ότι θα διαψευστούν όλοι και μπορούμε να γίνουμε η ευχάριστη έκπληξη του πρωταθλήματος. Πιστεύω ότι έχω πολύ καλούς συμπαίκτες και δεν είναι τυχαίο ότι υπάρχει ανταγωνισμός, με την καλή έννοια, στην ομάδα. Κάθε ματς σίγουρα το κοιτάμε ξεχωριστά και πάμε για τη νίκη, κάτι που μας τονίζει συνεχώς και ο προπονητής μας. Κάνουμε πολύ καλή δουλειά στις προπονήσεις και θεωρώ ότι θα φανούν και στη συνέχεια στο γήπεδο τα όσα έχουμε δουλέψει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου