Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Μαγγίνας: «Θα χαρούμε το παιχνίδι»-Γκιόκας: «Κούπα στο Πικέρμι… μέσω Μαρκόπουλου!»

Ο φετινός τελικός του Κυπέλλου της ΕΠΣΑΝΑ είναι ο δεύτερος για τον Γιάννη Μαγγίνα στην Ανατολική Αττική. Ο τεχνικός της Μαρκό είχε κατακτήσει στον πρώτο του τελικό το τρόπαιο με τον Ολυμπιακό Αγίου Στεφάνου τη σεζόν 2013-14, τότε που είχαν κάνει τότε το νταμπλ οι «ερυθρόλευκοι». Διαβάστε τις δηλώσεις που έκανε για τον τελικό στο «epsanastisentra», καθώς και αυτές του άμεσου συνεργάτη του Γιώργου Γκιόκα.
Αναλυτικά η δήλωση του Γιάννη Μαγγίνα:
«Είμαστε πανέτοιμοι για τη μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου της ΕΠΣΑΝΑ. Εμείς πρωτίστως θα χαρούμε το παιχνίδι, έχοντας ταυτόχρονα δίψα για διάκριση και ως στόχο να καταφέρουμε να πάρουμε αυτό το τρόπαιο. Αναγνωρίζουμε την δυναμικότητα της αντιπάλου μας Θύελλας και πιστεύω ότι θα γίνει ένα πολύ καλό παιχνίδι, αντάξιο της ιστορίας των δύο ομάδων».

Αναλυτικά η δήλωση του Γιώργου Γκιόκα:
«Για εμένα είναι ένα ιδιαίτερο γεγονός αυτός ο τελικός, μιας και από τους παίκτες που θα αγωνιστούν αύριο έχω γυμνάσει το 95% αυτών. Είμαι περήφανος να τους δω να αγωνίζονται υγιείς, γιατί αυτή είναι η δουλειά μου. Ο τελικός είναι μια γιορτή και σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει άγχος. Η δική μου η ομάδα είναι άψογα προετοιμασμένη σε όλα τα επίπεδα και ευελπιστώ να έχουμε θετικό αποτέλεσμα. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στα παιδιά και στον “δάσκαλο” Γιάννη Μαγγίνα. Πιστεύω αύριο η κούπα να καταλήξει στο Μαρκόπουλο και μέσω εμένα να έρθει και στον δήμο Ραφήνας, όπως ζήτησε και ο δήμαρχος της περιοχής, αφού ζω στο Πικέρμι και έτσι θα του κάνω το χατίρι φέρνοντας το Κύπελλο σπίτι μου. Σε κάθε περίπτωση είναι στο χέρι των ποδοσφαιριστών το πώς θα διηγούνται αυτήν την ιστορία μετά από πολλά χρόνια…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου